| Auteur |
Bericht |
|
mowo
|
Berichttitel: [Competitie] Schrijf de Lyrics Geplaatst: za 31 jul 2010, 15:24 |
|
 |
| Leerling Moderator |
 |
Geregistreerd: ma 27 jul 2009, 12:08 Berichten: 1093 Woonplaats: Westland
Habbo: mowo
|
Howdy HabboToppertjes, 18 augustus is het zover, HabboTop bestaat dan precies 5 jaar! Daarom zijn er een aantal leuke en grote competities georganiseerd voor jullie! Zoals jullie weten komt er dit jaar voor het eerst, naast het DJ lied, een Luisteraars lied! Daarvoor hebben wij de show Top Factor opgericht. Meer over Top Factor vind je op de Homepage. Bij een Luisteraars lied, hoort natuurlijk een speciale songtekst óók door luisteraars gemaakt! Verzin de lyrics!Deze competitie gaat onmiddelijk van start en het is de bedoeling dat jullie de Lyrics (songtekst) gaan schrijven! Hoe maak je een Songtekst? Dat doe je zo: Neem een vrolijk nummer, zoek daarvan de songtekst op http://www.songteksten.nl en verbouw de songtekst naar een HabboTop songtekst. Het moet over alle onderdelen gaan die HabboTop het afgelopen jaar heeft gehad en over de sfeer die jullie voelen als luisteraar! De songtekst moet evenveel coupletten hebben als het origineel en het moet goed klinken! Het zou helemaal prachtig zijn, als jullie naast het schrijven van de songtekst, ook iemand vinden die het kan inzingen. Wat kan ik winnen?Natuurlijk doen jullie dit niet voor niets. Degene die de mooiste songtekst heeft ingestuurd, wint 50 doekoes, een gouden eretrofee op Habbo en natuurlijk de eer dat jouw songtekst word ingezongen door de gekozen luisteraars van Top Factor! Hoe en wat moet ik insturen?Stuur je songtekst + Naam en artiest van het originele nummer naar HT5J#habbotop.com (#=@). Als onderwerp zet je: Songtekst van (Habbonaam). Heb je jouw nummer ook ingezongen, of laten inzingen? Dan voeg je het MP3 bestandje als bijlage bij je mail! Groetjes, Het HT5J Feestcomité.
|
|
 |
|
 |
|
.black::rose.
|
Berichttitel: Re: [Competitie] Schrijf de Lyrics Geplaatst: za 31 jul 2010, 17:20 |
|
Geregistreerd: zo 04 jan 2009, 14:51 Berichten: 1050 Woonplaats: Gent
Habbo: .black::rose.
|
Geniale competitie momo word het ook nog ingezongen :p ?
|
|
 |
|
 |
|
Meneer129
|
Berichttitel: Re: [Competitie] Schrijf de Lyrics Geplaatst: zo 01 aug 2010, 11:29 |
|
Habbo: Meneer129
|
Ja, zingen moet er ook bij natuurlijk hé! 
|
|
 |
|
 |
|
xull
|
Berichttitel: Re: [Competitie] Schrijf de Lyrics Geplaatst: zo 01 aug 2010, 11:33 |
|
Geregistreerd: di 30 dec 2008, 09:06 Berichten: 731 Woonplaats: Amsterdam
Habbo: xull
|
|
 |
|
 |
|
Ruurd
|
Berichttitel: Re: [Competitie] Schrijf de Lyrics Geplaatst: zo 01 aug 2010, 11:41 |
|
 |
| Ontvangstwaggelaar |
 |
Geregistreerd: vr 14 mei 2010, 11:11 Berichten: 5 Woonplaats: Dussen, Noord-brabant
Habbo: superruurd
|
Leuk <3 Ik kan alleen geen liedjes bedenke, maar zinge kan ik wel en ik wil graag meedoen! 
|
 |
|
SUSIEishier
|
Berichttitel: Re: [Competitie] Schrijf de Lyrics Geplaatst: zo 01 aug 2010, 11:43 |
|
 |
| Ontvangstwaggelaar |
 |
Habbo: SUSIEishier
|
leuk, misschien doe ik wel mee  !
_________________ xRomkjeSchattie ('ll) Nu ik hier toch maak ik ook direct maar eventjes een berichtje voor je. Je bent de allerbeste! Zoooo Blij to know you honey.Wij voor altijd. xxxx. somebody
|
|
 |
|
 |
|
FCTpaarden,,
|
Berichttitel: Re: [Competitie] Schrijf de Lyrics Geplaatst: zo 01 aug 2010, 12:22 |
|
 |
| Ontvangstwaggelaar |
 |
Geregistreerd: za 01 mei 2010, 22:40 Berichten: 59 Woonplaats: Nederland(ll)
Habbo: FCTpaarden
|
|
oeh hip ! ;d ik ga zeker proberen mee te doen (A)
|
 |
|
Margrietxp
|
Berichttitel: Re: [Competitie] Schrijf de Lyrics Geplaatst: zo 01 aug 2010, 12:26 |
|
 |
| Ontvangstwaggelaar |
 |
Geregistreerd: di 01 jun 2010, 05:50 Berichten: 56 Woonplaats: Holten
Habbo: MARGRIETxp
|
ik doe ook mee  en heb me liedje al af 
_________________  Dankjewel x-muziek-girl-x !
|
|
 |
|
 |
|
eppo100
|
Berichttitel: Re: [Competitie] Schrijf de Lyrics Geplaatst: zo 01 aug 2010, 12:40 |
|
Habbo: eppo100
|
|
Klinkt leuk, ik zal eens wat gaan proberen :p
_________________ 05/11/09 - Vaste DJ SamVan Elise
|
|
 |
|
 |
|
suprmoodel
|
Berichttitel: Re: [Competitie] Schrijf de Lyrics Geplaatst: zo 01 aug 2010, 12:49 |
|
 |
| Mocca Slurper |
 |
Geregistreerd: za 24 jan 2009, 14:37 Berichten: 2460 Woonplaats: Almere.
Habbo: Sandy269
|
Misschien doe ik mee ik hou namelijk van Liedjes schrijven. En 18 augustus? Komt lekker goed uit, 17 augustus Ben ik weer terug van Vakantie. 
_________________  Speelt weer op sandy269
|
|
 |
|
 |
|
kef274
|
Berichttitel: Re: [Competitie] Schrijf de Lyrics Geplaatst: zo 01 aug 2010, 14:01 |
|
 |
| Ontvangstwaggelaar |
 |
Geregistreerd: zo 17 jan 2010, 21:22 Berichten: 23 Woonplaats: Eeeeuuhhh.... Ergens?
Habbo: kef274
|
Ben al bezig met schrijven! 
|
|
 |
|
 |
|
DJ-KennyDoublon1
|
Berichttitel: Re: [Competitie] Schrijf de Lyrics Geplaatst: zo 01 aug 2010, 15:31 |
|
 |
| Ontvangstwaggelaar |
 |
Habbo: DJ-KennyDoublon
|
Ghéhéhéhé...18 Augustus word weer een gezellige dag... En op wat een liedje zal de DJs nu weer meezingen?  :P
|
|
 |
|
 |
|
jus-master
|
Berichttitel: Re: [Competitie] Schrijf de Lyrics Geplaatst: zo 01 aug 2010, 15:47 |
|
 |
| Ontvangstwaggelaar |
 |
Habbo: jus-master
|
ik ga dus echt niet zinge 
|
 |
|
mowo
|
Berichttitel: Re: [Competitie] Schrijf de Lyrics Geplaatst: zo 01 aug 2010, 16:20 |
|
 |
| Leerling Moderator |
 |
Geregistreerd: ma 27 jul 2009, 12:08 Berichten: 1093 Woonplaats: Westland
Habbo: mowo
|
jus-master schreef: ik ga dus echt niet zinge  Je hoeft neit te zingen, alleen maar de tekst schrijven... Het zou wel gaaf zijn als je iemand zou vinden die hem in wilt zingen, dan krijgen wij een betere indruk van je nummer 
_________________ Thanks Romkje!
|
|
 |
|
 |
|
Jayisthebest
|
Berichttitel: Re: [Competitie] Schrijf de Lyrics Geplaatst: zo 01 aug 2010, 16:58 |
|
 |
| Badeend Train(st)er |
 |
Habbo: Jayisthebest
|
mowo schreef: jus-master schreef: ik ga dus echt niet zinge  Je hoeft neit te zingen, alleen maar de tekst schrijven... Het zou wel gaaf zijn als je iemand zou vinden die hem in wilt zingen, dan krijgen wij een betere indruk van je nummer  Ok ik ga ff teskt bedenken en weetje wie het gaat zingen... rararara, ik laat mijn computer het zingen  Ok... Grapje 
_________________   Klik Link Voor Geniaal Filmpje : http://www.youtube.com/watch?v=V3vL12oGBZY
|
|
 |
|
 |
|